Rozhodli jste se investovat do reklamních předmětů, ale nejste si jistí tím, jak k výrobě reklamních předmětů přistupovat? V minulosti jste reklamní předměty neobjednávali, proto si nejste jistí tím, jaký reklamní předmět by byl pro vaši společnost vhodný? Jistým tahákem, který vám pomůže při výběru reklamních předmětů pro vaši společnost, jsou rozhodně aktuální trendy ve světě reklamních předmětů. Lidé dnes preferují praktičnost, originalitu, a kromě toho také stylovost. Vhodné je tak investovat do látkových tašek, multifunkčních šátků nebo do stylově provedených hrníčků a propisek (to se nikdy neomrzí).
Abyste však měli rozhodování ještě o něco jednodušší, vyplatí se zodpovědět si několik otázek, jejichž odpovědi na ně vám opět trochu s výběrem reklamních předmětů pomohou.
Pro koho mají být reklamní předměty určeny a k čemu mají sloužit?
Musíte znát především odpověď na otázku, pro koho jsou reklamní předměty určeny. Mají být pro obchodní partnery, se kterými chcete upevnit váš vztah? Nebo mají být pro děti na blížící se dětský den, který budete ve firmě pořádat? Či snad mají být určeny zákazníkům jako poděkování za objednávku?
Kromě toho je třeba také vědět, k jakému účelu mají reklamní předměty sloužit. Mají odměnit zákazníky nebo jen mají být odměnou na veletrhu za navštívení stánku? Jaký má být jejich úkol? Zamyslete se nad tím.
Jakým způsobem budete reklamní předměty darovat?
Co vám taky pomůže při výběru reklamních předmětů je to, jakým způsobem budete reklamní předmět darovat. Chcete ho posílat poštou nebo ho budete darovat osobně? Odpověď na tuto otázku vám opět rapidně usnadní výběr. Přece jenom poštou nebudete posílat křehké věci stejně jako nebudete osobně darovat drobné placky a buttony. Zároveň myslete na to, kde budete předměty rozdávat nebo proč je budete rozdávat.