MotivP chystá na březen a duben sérii akcí, které by mohly zaujmout všechny manažery, pracovníky okolo HR, ale také ostatní lidi, kteří touží po vědění. Tentokrát se bude mluvit o kritickém myšlení a o tom, že vlastně nemusí být vůbec negativní.
Známá poradenská a vzdělávací společnost MotivP působí v Česku i na Slovensku a od toho se také odvíjí místa konání nadcházejícího Business Brunche®. Začátkem března proběhne v Ostravě a Brně, v dubnu pak v Bratislavě a Praze.
O čem celá akce je?
V MotivP si před více než 10 lety řekli, že jim chybí pravidelné akce, na kterých by se setkávali lidé z oblasti HR a managementu. Zorganizovali tedy první Business Brunch® a měl takový úspěch, že se pořádá dodnes. Zpravidla probíhá šest takových akcí ročně, všechny ve čtyřech městech, což dělá dohromady 24 setkání.
Hlavní událostí každého Business Brunche® je přednáška Františka Hroníka. František je tematickým tvůrcem těchto akcí, renomovaný lektor a odborník v řízení lidských zdrojů a psychologii a zároveň přímo majitel MotivP. Nechybí ani prostor na komunikaci s ostatními účastníky při kávě.
Teď to bude o kritickém myšlení
Jarní Business Brunch® nese název Kritické myšlení. Bude se mluvit o tom, že jsme dnes doslova obklopeni zaručenými návody a nejlepšími tipy, které 100% fungují, ale ne vždy jim věříme. Skvěle se to ukazuje na příkladu hubnutí, což je docela univerzální téma, protože zhubnout chce téměř každý. Určitě už jste četli mnoho zaručených způsobů, jak na to, ale na vás prostě nefungovaly. Možná jste to předpokládali už od začátku – už od začátku jste kriticky přemýšleli, že pro vás je stejně všechno zbytečné.
František Hroník vám ujasní, že kritické myšlení není negativní. Naučí vás, jak ho denně používat, a jak se nenechat zmást vším, co vidíte a slyšíte. Kritické myšlení totiž někdy není vůbec na škodu.
Zní to zajímavě? Jste srdečně zváni. HR manažeři mají vstup na akci zdarma, stačí se e-mailem přihlásit.