Možná to znáte i z vlastní zkušenosti, že hodně záleží na prvním dojmu. A týká se to také prodeje vozu. Je-li umytý a nablýskaný, zaujme potenciálního kupce lépe, než kdyby nesl na sobě stopy po zašlé špíně. A to neznamená jen čistou karoserii, mnohdy je podstatné věnovat pozornost také motoru. I ten si zaslouží, aby byl v vizuálně v dobrém stavu a zbavený nečistot.
Péče o váš automobil při prodeji
Při prodeji můžete auto umýt vlastními silami. Je to jednoduché řešení v situaci, že máte dostatek času. Pokud však zápolíte s jeho nedostatkem, je jistě lepším řešením svěřit takovou péči odborníkům. Automyčka v Praze se nabízí jako jedna z možností. Výhodou je, že se jedná o její běžnou činnost, kterou dělá několikrát za den, má tudíž dostatek zkušeností i s oživením zašlých plastů. Auto pod jejíma rukama prokoukne a jeho hodnota naroste.
Co všechno je v ceně umývání automobilu v automyčce
Automobil je třeba umýt nejen při jeho prodeji, ale pravidelnou péči si zaslouží vždy, když už jeví známky značného používání. Zvláště v zimním období karoserie trpí, protože silnice jsou plné technického posypu sněhu. Automyčka Praha 8 využívá aplikaci křemičitého sealentu. Jedná se o hydrofobní ochranu laku, která ochrání karoserii automobilu až 12 týdnů.
Vybrat si můžete celkem z osmi mycích programů, přičemž na každého zákazníka čeká malý dárek. Programy jsou různě dlouhé i s rozdílnou cenou podle toho, co obsahují. Volit je možné čištění suchou nebo mokrou cestou, a to jak interiéru, tak i exteriéru. Při pravidelné návštěvě automyčky Praha získáváte věrnostní kartu a každé desáté umytí vozu v programu číslo 1 máte zadarmo. Zvláště zajímavá nabídka čeká na firemní zákazníky, kteří se mohou těšit na měsíční balíček služeb speciálně nastavený dle jejich potřeb, díky němuž se bude firemní vozový park lesknout čistotou.