S mobilními aplikacemi se dnes setkáte denně. Důvodem toho je nejen závislost lidí na mobilním telefonu, ale také za tím stojí touha společností růst. Mnoho lidí se dnes chce dostat do světa byznysu, ale tím roste jen počet společností, jejichž služby můžeme využívat. Firmy se však musí stát konkurenceschopné, a tak hledají možnosti, jak své služby zpropagovat a dostat před ostatní. A mobilní aplikace je rozhodně jisté eso v rukávu.
I když se na internetu dočtete o tom, že mobilní aplikace jsou mocným marketingovým nástrojem současnosti, stejně se řada společností k tomuto kroku neuchyluje. Myslí si, že mobilní aplikace nejsou příležitostí k růstu. Jenže je tomu právě naopak, ostatně shodují se na tom i odborníci.
Mobilní aplikace ani zdaleka nejsou na ústupu
Chvilku se mluvilo o tom, že by mobilní aplikace mohly být na ústupu, ale to je mylná informace. Mobilní aplikace ani zdaleka nejsou na ústupu, jak se o tom mluví. Vezměme si nedávné statistiky, které poukazují na to, že aplikace zabírají více jak šedesát procent veškerého času, který uživatelé tráví na internetu. Nemůžeme se divit tomu, že skrze mobilní telefon se udělá více jak polovina objednávek společností.
V posledních letech se výrazně změnil také poměr toho, kolik času lidé tráví na webu a kolik na mobilu. Zatímco dříve lidé trávili svůj čas surfováním na internetu v desktopu, nyní až osmdesát procent uživatelů surfuje na internetu skrze svůj mobilní telefon. To opět potvrzuje to, že mobilní aplikace nejsou ani zdaleka na ústupu.
Mobilní aplikace nejen pro e-shopy
Zájem o mobilní aplikace roste především u internetových obchodů, které zjistily, že mobilní aplikace usnadňuje nákup jak první, tak také opakovaný. Kromě jiného zkracuje cestu ke zboží a také posílá užitečné informace.
Mobilní aplikace však využijí také města, obce, firmy ve službách, také muzea, festivaly nebo podobné instituce.