Hlodá vám v hlavě červík pochybností, jestli návštěvnost, kterou generuje váš e-shop, je maximum, čeho byste mohli dosáhnout? Pravděpodobně nikoliv, protože vždy je co zlepšovat. A navíc existují různé způsoby, jak návštěvnost ještě zvýšit. Jedním z nich je i PPC reklama prostřednictvím systémů Google AdWords, Sklik či eTarget.
Svěřte se odborníkům
Můžete se do reklamy pustit i sami, ale jestliže nemáte z oblasti správy PPC vůbec žádné znalosti, je lepší variantou svěřit nastavení odborníkům. Většina kvalitních specialistů, již se zabývají rozjezdem reklamy pro zákazníky, má se správou PPC reklamy bohaté a hlavně dlouholeté zkušenosti. Umějí vytvořit úspěšnou strategii, a dopomoci tak k vyšší návštěvnosti a lepší konverzi.
Jak probíhá nastavení reklamy
Pro správu PPC je důležitá hlavně analýza klíčových slov, jež jsou relevantní pro daný obor podnikání. Dále je třeba porovnat metriky, a to cenu, hledanost a konkurenci. Z tohoto pak vyplynou klíčová slova, která jsou pro firmu a její e-shop zisková. PPC reklama cílí na potenciální zákazníky formou inzerátů v systémech Sklik či Google AdWords, jejichž text je musí umět oslovit tak, aby zákazníci chtěli v e-shopu nakoupit.
Cílit ale lze také na 3 miliony českých návštěvníků na Facebooku. Je to tak veliký potenciál možných zákazníků, že nevyužít reklamy na Facebooku by bylo velikou chybou. Její výhodou je přesné zaměření dle pohlaví, bydliště, zájmů či povolání návštěvníků.
PPC správa
Dobrý a kvalitní správce PPC reklam, ke kterým se řadí také PPC Profits, se na optimalizaci reklamy dívá komplexně z různých úhlů pohledu. Nestačí jen zvládnutí nastavení samotné reklamy, je třeba také umět poradit svým zákazníkům, jak lépe nastavit webové stránky tak, aby měly vyšší konverzní poměr. S PPC Profits mohou klienti docílit svých stanovených cílů poměrně rychle. Už během 5 pracovních dnů je PPC Profits schopen nastavit reklamu.