Mobilní aplikace jsou dnes již velmi důležitou součástí nejen našeho osobního, ale také profesního života. Z aplikací se staly důležité nástroje, které nám pomáhají oslovit zákazníka a vytvořit si s ním vztah – například díky propracovanému věrnostnímu programu. Nechat si vytvořit mobilní aplikace samozřejmě něco stojí, existují ale mnohé výhody, které můžete se svou vlastní aplikací vytvořenou na míru čerpat.
Zasílání push zpráv
Pokud si nainstalujete aplikaci některé společnosti, čas od času se vám na displeji objeví tzv. „push zpráva“. Ta vás má motivovat k nákupu u dané společnosti. Obsahem takové zprávy mohou být aktuální informace, například o slevách nebo akcích, které společnost nabízí. Jejím hlavním cílem je „tlačit“ zákazníky k tomu, aby u společnosti nakoupili. Aby to bylo účinné, musí být push zpráva skutečně lákavá.
Silný marketingový nástroj
Marketing je velmi důležitou součástí propagace vaší společnosti nebo také zboží. A v poslední době se ukazuje, že jedním z nejsilnějších nástrojů jsou právě aplikace na míru. Díky nim si můžete získat nové zákazníky, a pravidelně s nimi komunikovat (například již zmíněným zasíláním push zpráv, ale také novinkami, které v aplikaci zveřejníte).
Lepší konkurenceschopnost
Díky tomu, že budete vlastnit funkční aplikaci, si zlepšujete image své společnosti. Působí velice dobře, když svým zákazníkům můžete nabídnout něco, co vaše konkurence zatím nemá (popřípadě toto „něco“ doplnit o funkce navíc).
Komunikace se zákazníkem
Prostřednictvím aplikace můžete komunikovat se svým zákazníkem. A to nejenom tím, že mu budete představovat nové slevové akce, můžete mu dát vědět také o otvírání nové prodejny nebo výdejního místa, akce, kterou pořádáte, ale také technické problémy, které mohou vzniknout například z důvodu vypnutí elektrického proudu a podobně.