Pokud jde o propagaci vaší společnosti, nabízí se vám hned několik možností. Zřejmě nastavíte kampaně na sociálních sítích a v internetovém světě jako takovém, ale někdy se velmi účinnými ukazují i staromódní metody.
I když vás tričko zřejmě nenapadne mezi prvními způsoby, jak upoutat pozornost, používá se jako reklamní nosič již od 60. let 20. století. Existuje celá řada možností, takže na tričko si můžete nechat natisknout buď samotné logo, nebo i nějaký slogan. Trička si vyberte ve velkoobchodě Xfer, například na stránce https://www.xfer.cz/tricka/dlouhy-rukav.
Tričko je mobilní reklama
Pokud umístíte své logo na tričko, tak každý, kdo si ho oblékne, vám bude dělat reklamu bez nároku na honorář. Stanou se doslova chodícími a mluvícími ambasadory vaší značky, aniž byste jim museli něco platit.
Využití je praktické
V porovnání s ostatními formami propagace, jako jsou brožury či digitální reklamy, má tričko i praktické využití. Jedná se totiž o oblečení, které se nosí každý den. I bez propagačního aspektu je tedy stále užitečné.
Existuje nekonečné množství designů
Tričko je ve své podstatě prázdné plátno pro jakýkoliv obsah, ať už jde o logo, slogan, nebo jakékoliv jiné sdělení spojené s vaší značkou. Zvolíte si optimální barvu, přidáte grafiku, a reklamní předmět je na světě.
Samozřejmě nezapomeňte na své zaměstnance. Trička využijete pro firemní oděv a zajistíte tak, aby zaměstnanci chodili v jednotném stylu.
Výroba není nákladná
Použití triček ve formě propagačních produktů vás nevyjde příliš draho, jestliže se omezíte na jednu nebo dvě barvy. Trička se dají tisknout za rozumnou cenu, zejména pokud máte zájem o velké množství. Stačí se podívat na stránku https://www.xfer.cz/sluzby, kde najdete informace o službách spojených s výrobou reklamních triček a dalšího oděvu.