Kvalitní marketing je dobrým signálem toho, že to se svým produktem či službou myslíte vážně a hlavně pak dobře. To, že ukážete svůj obličej, jakožto majitel firmy, je velmi chytrý krok. Dáte jím totiž najevo, že za svou značkou stojíte, že jste přesvědčeni o unikátnosti propagovaného produktu a hlavně mu sami věříte. Díky tomu vám budou věřit i vaši stávající i potenciální zákazníci, neboť dobrá image se postará o skvělou reklamu. Je navíc ověřeno, že pozitivně naladěné a emoční fotografie zvyšují prodej. Takže neváhejte nasadit americký úsměv, zvednout palec a být tváří svého produktu, popřípadě služby.
Váš obličej rovná se garance kvality
Stále se najde řada klientů, jimž vaše logo nic neřekne. Takže si u vás možná nakoupí, dokonce budou uspokojeni a ocení kvalitu, nicméně si vaši společnost nezapamatují. Jen si představte, jaký obrat by nastal, kdybyste místo hezkého loga umístili v popředí fotografii generálního ředitele, majitele? Správně mířená fotografie dokáže navodit důvěru a přilákat více zákazníků. A aby byl efekt maximálně přínosný, musíte kombinovat dobrou marketingovou strategii s obchodní vizí a cílit na správnou skupinu zákazníků – právě originální image s vámi v popředí.
Marketing o tváři a kvalitě
Tváří marketingu a značky se zabývá také v tomto videu František Školník z firmy OnlineSales.cz. Ten se specializuje na videa, s nimiž každý posluchač získá zajímavé marketingové tipy. Právě ve výše uvedeném videu se zabývá otázkami okolo značky, a jak působí tvář značky na klientelu. Odpovídá-li vaše kvalita služeb a zboží tomu, o čem jste vy sami přesvědčeni, neexistuje lepší reklama než když jdete s kůží na trh a ukážete vlastní obličej. Pro udržitelný rozvoj svého produktu či služby sázejte primárně na kvalitu a originalitu. Nezapomínejte ale, že ani sebeznámější obličej vám nepomůže prodat nefunkční kávovar, nebo extrémně předraženou kosmetiku. Sledujte i další atraktivní videa na dostupném youtube kanálu a načerpejte cenné informace z online marketingu pro svůj efektivní byznys.